onsdag 30 april 2014

Dagbok

2009 10 Februari [23:38]

I fredags körde jag ner Henke så han kunde hämta in bil då den var färdig,sen hämtade jag en pizza på vägen.

Mötet med Anneli på AMS hände inte så mycket med,redan fått en ny tid nästa tisdag då vi ska träffa nån Silvia som kanske vet nån praktik eller nåt.

Var hos tandläkaren idag,tog massa röntgenbilder & även avtryck,dom hittade såklart mera att göra,kommer kosta så mycket.

Idag låg jag bakom en blå Puch Dakota,så ballt att se en sån nu,& i snöoväder också.

Var till AMS & fick min lönelapp påskriven,av Håkan Lind faktiskt,kul & snacka med han.

Har köpt en hel årgång av Bilsport 76 som jag väntar på,även köpt ett Opel bälte till,lite billigare än mitt gamla.


Annars har inte mycket hänt här,väldigt segt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar