måndag 7 april 2014

Dagbok

2009 02 Februari [09:18]

Happy Rave skivorna fick jag äntligen betalt för & kunde skicka iväg dom.
Lightning Audio slutsteget fick jag sålt för 800:-,köpte det i April för 500:-,så där gick man med vinst,även sålt ett 512mb ramminne till laptopen.

Det akutbesöket hos tandläkaren gick bra,drog bort den visdomstanden,ska dit den 10:de igen för grundligare undersökning för att kolla vad mer som behöver fixas.

Jag & Henke var till Lödöse,Lilla Edet förra helgen,jag köpte ett 40-tal gamla Bilsport tidningar som jag precis har läst färdigt.

Imorgon ska Henke kanske lämna in sin bil för lagning,då kanske det blir bowling igen.

Mötet med psykologen gick bra,hon ville typ bara se mig & kolla hur jag hade det,hon pratade sen med Anneli,som ringde dagen efter & undrade om jag ville gå på en coach kurs,men det ville jag inte,då det var det jag gick i våras,vill hellre ha en annan kurs.

Igår spelade jag sönder en av mina Carlsson högtalare,fick skruvat isär dom & bytte ut 8” mot andra,funkar hyffsat ett tag till.

Idag fyller Filterpimp år,grattis till han!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar