måndag 14 april 2014

Dagbok

2009 04 Februari [00:25]

I måndags lämnade Henke in sin bil,så jag åkte ner & hämtade han,så tog vi en tur till bowlingen & spelade en timma,4 serier,den första vann han,sen blev det oavgjort,resterande 2 vann jag.
Sen tog vi en pizza,var en kul dag.

Köpte skor i helgen på Coop,ett par vita skor,kostade 150:-,fast det var 75% ytterligare rabatt på det,så dom kostade bara 37:50:-,helt överkomligt,sen köpte jag en digital våg,typ till brev eller vad som helst.
Hade en tanke på att slipa & fila på mopedens original kolv,om jag ska köra med mopeden till nån kurs eller så,& lätta kolven för mer varv & trim,& väga den sen.

Imorgon,(nu är det mitt i natten) ska jag träffa Anneli Oja på AMS,för att höra om hon har hittat på nått för mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar