torsdag 17 oktober 2013

Projekt Silverpilen del 2

Besiktade den i Måndags.var lite småfel som behöver åtgärdas.
Så igår lämnade jag bilen till Curt,så han fixar det när han hinner.
Sen var frågan,hur ska jag komma hem efter att ha lämnat bilen..
Jo,jag slängde på cykelställningen & cykeln.
Kunde inte kolla hur långt det var,då jag körde fel flera gånger för att hitta dit jag skulle..men tänkte att det är nog inte så långt..
Så när jag tog cykeln hem,såg jag en skylt..7km till Högsäter..hmm..jaha..sen vet jag juh att det är 6km efter Högsäter till mig...så 1.3mil blev det på cykeln..tog en timma ;)

 Stannade till här vid bilkylet för att kyla mig....
En åskådare katt satt vid vägen & tittade på när jag rullade förbi )
Här är en bild på min vita nobla springare..bilden är ifrån 2007.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar