tisdag 29 oktober 2013

Dagbok

2008 01 September [07:20]

Inte mycket har hänt här,fortfarande semester,varit hos AMSs sjuksyster,var inget nytt där.
Väntar på att AMS ska höra av sig igen.

Jag & Filterpimp har varit ute & filmat lite till,på kvällen i fredags,var lite mörkt.
Jag lekte lit i gruset,sen tog det slut & jag åkte rakt fram i en grushög & slet loss framspoilern,lagom kul.

Var hos Klas i lördags & fixade det.

Och igår,filmade vi lite till,nu har vi material från 3 omgångar,blir nog en Ban-film & en bonus film med annat.

Tänkte bara ha igång Mantan denna månaden ut,annars får jag betala 1000:- mer fram till December,så länge kör jag inte ändå.

Försäkringen på mopeden är uppsagd nu,dels lite kyligt,dels dyrt med 3 fordon igång,dels vet jag inte om jag ska vara nånnstanns i stan där mopeden blir effektiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar