torsdag 16 maj 2013

Dagbok


2008 14 Juni [08:35]

I torsdags hade vi en vikarie på kursen,hon hade lite nya idéer & så.
Vi fick leta jobb åt alla andra på kursen,var inte helt lätt,men det gick allt.
Sen så pratade jag & hon rätt mycket,hon tyckte jag skulle studera till nåt,eller att jag passade som värmepumpsinstallatör.
Sen fick jag i uppgift att registrera mig på några kontaktsidor.

Senare på dagen var jag till Heureka mötet,visste inte vad som väntade mig.
Var definitivt yngst,säkert med 20 år,kändes lite malplacerad,men men,vi åt mat & sjöng allsång & pratade.
Ordföranden tog mina bilder på bordet & skulle kolla lite på det,känns lite bra.

Igår var det fredagen den 13de,vilket jag uppmärksammade direkt på morgonen i garaget,hade tydligen tappat bakersta ändan av avgassystemet.
Körde runt hela kvällen & letade,men inget,den måste ha ramlat bort & nån slängt den eller så,lite synd.

Idag är det marknad i Saltkällan & senare invigning av den nya bron & motorvägen till Munkedal,får se om vi kommer dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar