söndag 12 maj 2013

Dagbok


2008 12 Juni [07:50]

I tisdags höll jag på med mopeden efter kursen igen,fick loss luftburken & hittade felet,en strömkabel hade gått av från sockerbiten,var bara fixa till den & sen funkade allt,kopplade om bakljuset så det lyser hela tiden & inte bara på halvljus,& fixade med ståltråd en helljus kontakt på glödlampan,så nu funkar allt,så jäkla skön känsla att fått det att fungera.

Igår höll jag på med uppdateringar på alla datorer,med hemligt admin lösenord & allt,hade total kontroll över alla 15-16 datorer,känns ansvarsfullt.

Idag ska vi ha en ny lärare,så jag får hjälpa till med att visa närvaropärmarna & så.

Och sen,på kvällen ska jag till Heureka mötet,mycket spännande att gå dit,lyssna,ha kul & visa bilder på mitt bord,kan knappt vänta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar