fredag 2 december 2011

Julbord

Var på julbord på Gustavsberg idag.
Var massa folk & massa mat,men efer ca: 50 minuter då  jag precis hade kommit fram & hämtat kallskuren mat,då ringde Charly & frågade om jag var på väg hem än?
Ne,sa jag,jag äter,sen kunde jag inte höra nått mer vad hon sa då vi var 7 pers vid det bordet,& säkert över 100 till i lokalen,så det var lite högljutt där.
Jag försökte ringa tillbaka,för jag tänkte att det måste ha varit nått viktigt hon ville då men hade för lite pengar på mobilen,så jag stress-åt all mat,( kallskuret, 2x med varmrätter,en tallrik med gröt & lite kladdkaka med godis & kaffe) & körde sen hemåt.
Så precis när jag kom hem så var dom ute & var färdiga att åka iväg & handla i Färgelanda,så jag hann inte ens byta om,var lite skumt att handla i kavaj,tunna kostymbyxor,skjorta & slips när det var flera minus grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar