tisdag 11 december 2018

Ullared

För ett tag sen var jag & K till Ullared.
 Ja,så tidigt startades resan )
On the road.
Vi var lite oroliga en stund,då webkameran visade kö redan en halvtimme innan dom skulle öppna.
Men när man tittade senare så var det ingen kö.
Detta var min vagn,en ny XL vagn.

 Numret är iaf HKS GT2 8267 turbo )
 Gekås!
 Första köpet,Smiley kalender )
 Lagom storlek på högtalare )
 Resväska,tydligen ska den lysa innuti om man skakade väskan..bra för tullpersonalen att innehållet lyser upp ?
 Baileys chokladpraliner
 Var en del tomma kassor ändå.
 En pizza bok.
 Jag smurfar dig också )
 Mega bas! )
 På parkeringen i Varberg såg vi denna.PT Cruiser -00
 Vilket är brorsan till min Pete,för regnumret är nästa,då min har SBN101,så vad är oddsen för det?
 K smörar för tomten..
 Andra Burger King ätandet,detta på vägen hem.

Så vad blev köpt för mina 1500kronor?
Mest vanliga saker,såsom motorolja,glykol,tandkräm & sånt..
 Hammarlack sprayfärg & tjärlösare,ska även kunna ta bort limrester.
 En tratt.
 En tjock sliprondell.
Metall polering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar