måndag 31 december 2018

Gott Nytt År

Gott nytt år på er alla!
Hoppas ni har det trevligt denna kvällen,jag & K är nog på väg till Karlstad till hotell på eftermiddan :P
Här kommer en liten minneskavalkad )

 Jag i Norge
 Audin i Charlottenberg
 Audin vid Arvika Museum
 Jag i Ullared )
 Oliver på Backamo
 Chrysler PT Cruiser "Pete" köptes )
 Yamaha DT 50 MX såldes
 Oliver på Uddevallas Veteranrally
(det var dagen efter K & H flyttade in,så då rymde jag :P )
Husvagnssemester till Bengtfors
Opel Agila "Gosen" såldes ;(
 Oliver besökte Hedekas veteranrallyt
 Oliver på Torps skola
 Husvagnssemester på Viggens rastplats
 Oliver i Färgelanda
 Oliver i Råggärd
 A-Bombers race i Uddevalla
 Oliver på Färgelanda dagarna
 Oliver i Brålanda
Båstnäs bilkyrkogård
Jag bowlar )
K fjäskar med tomten i Varberg )

Bring it on 2019!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar