söndag 8 oktober 2017

Roadtrip med husvagn

Klart man får ta en till resa med husvagnen )
Ekipagen )
Ett stopp på Bloms i Mellerud
Vilken bra spegel,precis sådär jag ser ut )
Cant find a shit here..oh,wait,I just did...
Var tvungen att köpa sånt lypsyl )
Högt pris för muggar?
My biggest fan (förutom K då)
On the road..
Ett stopp i Säffle.
Aldrig hört talas om elektrisk nagelklippare innan..
En El Maco sitter aldrig fel )
Jag )
Lite fika )
Konstigt ställe att vänta på bussen tycker jag )
Rastplatsen som vi sov på )
Frukost )
Nånstanns i närheten Karlstad,där det skulle finnas minigolf..det var stängt...


Lite mat skadar inte )
På parkeringen längst bort där,där parkerade jag Subarun för första gången när jag hade köpt den )
Vid nästa ställe som hade minigolf,dom hade öppet,fast bara på kvällen..så då vände vi hemmåt istället..
K visar upp sina batman byxor )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar