lördag 31 december 2016

Gott Nytt År

Gott nytt år på er alla :)
Här funkar fortfarande inte telias nät,då en kabel är tydligen avgrävd,som tur var hade jag redan gjort iordning massa inlägg,som jag kunde posta från mobilen när jag hade mottagning )
Fick även usb modem från telia,vilket inte funkade alls för det var verkligen ingen mottagning av telia simkort här,fast kortet funkar för jag har haft det i en gammal mobil ) och usb modemet funkar för jag testade det med en laptop i bilen när jag var i Färgelanda )
Men fick köpt ett 3 kort till usb modemet,så jag kan iaf surfa litegranna här )

Så här kommer lite bilder från 2016 )
Snö på vägarna till Lidköping 
Fowsia i Årjäng
Jag väntar på pizzan i Årjäng )
Jag vid svenska/norska gränsen )
Fowsian i Svinesund
Audi 100 som jag köpte.
Den hamnade i diket en gång,på en oplogad snöig väg.
Här var Audin på Ullared )
Audin var med på Uddevalla rallyt )
Oliver på Bångens bilträff.
Audin på Sunnanå hamn bilträff
Oliver på Munkedals bilträff
Oliver på Sunnanå hamn bilträff
Dakotan på Hedekas rally
Oliver på Torp skolas bilträff
Audin i Säffle
Köpte en chopper byggd av Yamaha DT ram & FS1 motor.
Fick även köpt en Puch Montana
Film på Montanan med original cylinder.
Fick köpt mig en Porsche 924.
Film från när den såldes.
Oliver i Färgelanda
Oliver på Råggärd bilträff
Porschen på Bångens hembyggs bilträff
Jag )
Audin i Ullared
Oliver på Sunnanå hamn bilträff
Audin på Husqvarna folkets park bilträff
Porschen på Sunnanå hamn bilträff
Porschen i Färgelanda
Jag på Öland )
Audin på Öland
Jag vid svenska/norska gränsen igen )
Jag )
Fowsian i Säffle
Jag )

Har bekantat mig med många personer,tyvär har dom varit low-life personer,som inte har varit nått att ha..(ni vet vilka ni är..)

Bring it on 2017!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar