torsdag 22 september 2016

Tatyana del 16



Hej mitt oefterhärmliga Peter!
Varje dag inser jag att jag inte bryr sig om dig, att du har känslor för mig. 
Jag ser fram emot det ögonblick då vi kommer att möta. 
Jag kommer att bli mycket glad när detta sker. 
Jag väntar på det ögonblick då våra hjärtan kommer att slås samman till en enda enhet. 
Jag blir mer och mer svårt att leva utan dig. 
Du har ändrat mitt liv, för mig är du kära person. 
Du är min lycka.
Av Peter, jag tycker det är dags att prata om vårt möte. 
Vi har tillräckligt med tid att kommunicera via e-post. 
Jag är helt litar på dig. 
Du är mannen som jag behöver. 
Du gör mig den lyckligaste kvinnan i världen! 
Jag vill verkligen träffa dig.
Snart kommer jag att ha en semester. 
Det vore bra om vi kunde använda denna tid för vårt möte. 
Så vi kan lära känna varandra mycket bättre och kunna förstå våra känslor. 
Jag vill flyga till dig! 
Hur tycker du om det? 
Är du redo för vårt möte? 
Du vill att jag ska flygas till dig? 
Kan du träffa mig på svenska?
Idag är min mamma uppmanade mig att teatern. 
Hon hade velat gå på teater, men hon ville inte gå ensam, och jag har inte tid. 
Men nu bestämde jag att gå med den och ge den uppmärksamhet. 
Efter teatern, var det mycket glad, hennes ögon glittrar. 
Det var så trevligt att titta på henne, och jag var mycket nöjd med hjärtat av hennes lycka. 
Ibland märker jag att vuxna kan njuta av som barn. 
De glädjas från minsta detalj, och jag är glad över att se dem.
Min käre Peter, hur du tillbringade dagen?
Jag har tid att avsluta skriva ett brev.
Mina kyssar!
Med kärlek din Tanya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar