måndag 5 september 2016

Roadtrip

Dag 2
Från längst ner på Öland till Malmö var siktet inställt på nu! )
 Lite frukost får man allt ha )
 Morgonsol )
 Kvarnar.
 Kyrka.
 jaha..90..
 Nu får du bestämma dig!..80...
 Bron är lika fin denna soliga morgon )
 En bil ståendes bak i en lastbil..
 Moderna väderkvarnar..eller bara vindkraft.
 En kyrka..
 Burlöv köpcentrum.
 Dessa måste ha sålts dåligt (iaf med det priset) eftersom dom hade både den gamla M1 maskinen (sån jag använder) & den lite nyare M2.
 Jag vill ha den t-shirten!!
 Cirkusen var i stan )
 Turning Torso
 Malmö var nog den jobbigaste staden att köra i..
4-vägskorsningar med trafikljus,bussfiler & övergångsställen varannan meter kändes det som..usch..
Kände igen vägen jag körde på,så jag gjorde en liten avstickare )
 Kyrka..
 Audin parkerad..ni ser var?
 Ullared såklart :P
 jaha ja,,Star Wars är poppis..
 Detta var ifs bara det jag köpte här,eftersom jag var här för bara 2 veckor sen )
 Seat Leon ST -15
Rätt cool modell
 Opel Tigra -98
En sån skulle jag helt klart kunna tänka mig att äga :)
 Blev lite mat på Burger King,en Whopper med bacon & cheese,den var mycket god )
Nu vägen hemmåt..
 Motorväg )
 Lite trafikkaos i Göteborg när klockan var runt 16-tiden..

Så vad blev köpt på Ullared för rekordlåga 180:-? )
 En helt vanlig godispåse & min MINIMALA hand! )
 Lite slipsaker,dom jag har haft i många år börjar bli slitna..
 Lite dricka )
Kallsingar )

Totalt blev det en resa på 125 mil :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar