torsdag 8 september 2016

Tatyana del 15

Hej min kära Peter!
Jag är så glad att du skriver till mig.
Hur lång sträcka i dagarna av separation från dig, min verkar som en evighet.
Med tillkomsten av mitt liv fyllt med mening.
Det är viktigt för mig att veta att du bor på den här planeten!
Och hur underbart att läsa dina söta ord!
Jag vill höra din vackra sammet röst, så när du säger mitt namn mjukt.
Varje gång jag blundar, och jag känner att du stänger, mycket nära.
Du tog en viktig plats i mitt hjärta.
Du är för mig som en fläkt av kallt vatten i öknen.
I filmen såg vi filmen The Boy.
På jobbet, jag är bra :)
Idag såg jag på TV en av mina favorit tv-program.
Programmet kallas "The Last Hero".
Detta visar hur borttagna vanliga människor och kändisar.
Heroes faller på en öde ö, och delas in i 2 grupper.
Mellan lagen ständigt genomför spännande och utmanande konkurrens.
Ibland har de att äta olika insekter :)
Förlorande laget i slutet av varje spel är att välja den person som lämnat projektet.
I slutändan är det sista hjälten som får det stora priset - 3 miljoner rubel.
Detta är ett mycket ovanligt och exotiska telecast.
Jag ser på det med stort intresse.
I ditt land visar liknande tv-program?
Jag tror att den här föreställningen är populär i många länder.
Jag drömmer om den dag då vi kommer att sitta tillsammans och titta på TV.
Kanske ska vi titta på en romantisk komedi, täckt med en filt.
Eller vi kan titta på en skräckfilm.
Men jag vill varna dig.
Om den här filmen är mycket fruktansvärt, kan jag gömma sig under en filt :)
Jag avslutar mitt brev, och jag kommer att vänta på ditt svar.
Jag kysser dig!
Med ömhet, Tanya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar