torsdag 3 juli 2014

Ullared..igen..

Japp,igen,Syrran o föräldrarna blev sugna att åka dit,,var nog 20 år sen typ föräldrarna var där,med mig & henke )
Syrran kom med sin nya Vw Passat,& sa,"ska du köra?"  Jag sa,"ska jag köra?"  Hon sa"ska du köra?"..så höll vi på i en kvart..typ..;)

 3600,det ända jag kan komma på som är relaterat är en c-tek batteriladdare..men syrran är som hon är,hon skulle ha den vagnen,fast det var tio vagnar framför just den..måste ha sett roligt ut när hon lossade den & vi drog ut ett gäng vagnar som satt fast i varandra :)
 Snell hest.
 En bild för M också :P
 Ingen som vill naffsa på Morgan? ;)
 Apropå Morgan,det är han som hukar sig där o berättar något,medan tv-teamet filmar! 
Får se i nästa säsong om man syns i bakgrunden..det är jag som moonar då..eller inte :)
 Käk ska man ha,& vad är då bättre än ett 50-60-tals matställe.
 Litet mysigt ställe.
 Här är bilen som jag fick köra,den hade bara rullat 20mil!! Men nu har jag kört det dubbla mer än vad syrran har gjort.
Vi tankade på hemvägen,då hade den dratt 0.39l/milen,o den inte ens är inkörd än :)
 Mandys Diner.
 Alla burgare hade bilrelaterade namn,(dock ingen Opel).vi valde iaf Buick burgare :)
 Insidan på matstället

 Får inte ni mat i en fin jänkare pappbil? :)
 Brum brum.
 Ett bra ställe att ha en gammal bensinpump var på toaletten...
Fräck poster på väggen.



Så vad blev inköpt för mina drygt 1000:-? (jag handlade dock för över 600:- till C & M)
 Party mix kex,(kan behövas ikväll.va?`) ;)
 Ett par skor till..
 Äh,köpte 2 par likadana nu ;)
 T-shirt.
 T-shirt.
Jeans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar