tisdag 22 juli 2014

Dagbok

2009 08 Maj [07:17]

Gick bra hos tandläkaren igår,ny krona på en tand,men det kostade mer än vad jag trodde,2900:-

I förrgår kom grannen i kontakt med mig & ville ha tips om bilstereo,få se när det blir av.

Igår var en sådär dag,efter tandläkaren när jag kom hem så körde jag in bilen i garaget,men glömde garagekortet i bilen,fik vänta i regnet & blåsten totalt 2 timmar på att nån skulle in i garaget,men till slut gick det & jag kunde hämta kortet från bilen.

Fick även moderkortet jag köpte,men det var kasst,mint 7 kondensatorer var kassa & moderkortet gick ej igång,så nu får man strula med försäljaren om det.

Imorgon ska morsan ha kalas,dom flesta kommer då.
Då är det mätning på Trademanns,få se om man har tid att kika förbi där.


Fick en tid till AMS,där Silvia,Anneli & Eva Sund ska ha möte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar