onsdag 2 juli 2014

Ny bil

Gäsp,vad gör jag uppe så här tidigt..ajust det ja..
Men iaf,ny bil,var ett halvår sen sist,o det är alldeles för länge :P
Tänk vad jag måste göra för att intriga er läsare,eller som jag sa till M som skjutsa mig "har du tid för nya eskapader?" konstigt nog visste hon vad det betydde :P
Fast det ända som var liknande eskapader var bankomaten på 3-stad center som bara gav ut 2000:- i taget...
 Rätt märke nu ;)
 Liten o smidigt o snål bil (den kommer inte betala nån restaurang nota ;)  )
 Kantig bil ger hyffsade utrymmen för en bil som bara är 3.5m lång :)

 Ljusa stolar.

Opel Agila 1.2 comfort -01 "Gosen"
75hk
23 500 mil
besiktad för en vecka sen med blankt papper,skattad för en vecka sen också :)
el speglar,el hissar(fram),halv-centrallås,originalstereo(stön),..tja..thats it igentligen..

Det jag redan har gjort är;fått ihop dragkedjan till ena baksäteklädslen,monterat kolfiber ändrör o monterat öppet sportluftfilter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar