fredag 20 juni 2014

Ullared resan

I onsdags åkte jag,C & M ner till Ullared..var liiite jobbigt att gå upp kl 4 på morgonen för att göra sig färdig för den 2 ½ timmes långa färden.
 Fika paus vid Ikea Kållered,stolarna var dock blöta efter dagg,men stenar bredvid funkade lika bra :)
 Mitt första inköp :)
 En snell hest..
 En helt normal schampo flaska..& min gigantiska hand! :O
 Hmm..invisible..funkar inte..jag ser den där perfekt..
 När vi letade efter nått bra kundvagn nummer,så tog vi denna,som en Volkswagon 1303 :)
 Ett stop i bilstereobutiken för lite koll på sakerna :)
 Blev dock inga inköp där.
 En söt liten färdig låda till 8" bas.
Bra titel på den bok :)

Så vad blev köpt för dom 1700:- som mina inköp gick på?
Detta är litegrann bara:
 På semestern ska man läsa Kalla Anka :)
 "Ni kan stå där på dörren & banka,jag ska läsa min........"
 En bok om 90-talet.
 Köpte mig 3st hattar :P
 Har så få t-shirts,så fick köpt mig några till ;)
 Enkelt var det ja..
 Top Gear prylar är alltid kul :)
 Denna t-shirten var i asken :)
 Detta är likadana skor jag köpte sist,fast vita,& en storlek större..men annars är dom identiska ;)
 Ett par skor till.
 Bra att ha olja :)
En ny batteriskruvdragare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar