måndag 9 juni 2014

Dagbok

2009 31 Mars [09:38]

Oj,nästan en månad sen jag skrev,så vad har hänt...
Köpt 2-vägs delningsfilter från GAS silver serien.
Köpt en 4-kanalare av märker U-dimension,med trä på sidorna,riktigt snyggt.
Vann en t-shirt på tradera,med Vectra Btcc motorsport på.

Igår skulle jag ha börjat min praktik å Trademanns,som Silvia fixat,men dom tyckte att nästa vecka skulle vara bättre,men fick vänta där i 3 timmar innan Silvia dök upp.

Senare på dagen kom föräldrarna & hjälpte till att bära ut den gamla soffan & stora kartonger till en container som dom hade ställt här,så det blev en tuff eftermiddag men skönt att få lite tomt i förrådet.

Iallafall på Trademanns så slängde jag lite saker,typ en låda med 50tal högtalargaller & annan bråte,men såg några saker jag tog med mig,istället för att slängas,2-vägs MDS delningsfilter med nypris på 600:-,& en trofé buckla,som jag satte dit egen skylt på,nån föreslog Världens Underbaraste Man,& det kan man inte säga emot direkt.


Har inte fått tag på en bandare än,men har en på gång.

1 kommentar:

  1. Du är världens underbaraste man, älsklingen min <3 puss C

    SvaraRadera