torsdag 19 juni 2014

Melleruds bilträff

 På tågstationen i Mellerud,har nån försökt göra mosaik mönster på ett fönster.
 Old school 3D tavla,på pizzerian i Mellerud
 Pacman :) nom nom nom
 Evian vatten..blir Naive baklänges..hmmm
 Oliver! :)
 Cadillac Coupe De Ville -69   (riktigt grymt stuk,med massa coola detaljer! )
 Lågsniffande döskalle :)
 Annorlunda fälg detalj :)
 Baksätet,med en dolk & en till döskalle :)
 Lincoln limousine
 Med en apa på taket..han ser kramsugen ut..
 Motivlackad fågel på en Trans Am :)
 Fiat nånting..från 30-talet tror jag.
 Mercedes.
 Alfa Romeo 2000 GT -73
 Citroen D Super DS -74 
 Meh..kom jag med också..
 Bakände

3 kommentarer:

  1. Den finaste bilen..öh jag menar bilden var den på dig :-) min älskling <3 Det måste va en riktigt bra fotograf som tagit den bilden ;-) puss C

    SvaraRadera
  2. Det håller jag med om,måste ha varit en riktigt bra fotograf,för det är en bra bild :)
    Men motivet........;)
    Puss <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Motivet är precis lika bra som fotografen. En riktig snygging är vad du är och dessutom är du sexig <3 men det förstås, jag är väl partisk ;-) <3 Puss C

      Radera