onsdag 18 juni 2014

Dagbok

2009 11 April [18:42]

Glad Påsk!
Jag har överlevt hittills 4 dagar på Trademanns.
Har hjälpt till & flyttat massa lådor med saker & hjälpt till med massa hyllor & skräp.
Även dragit kablar i Göstas bil,hjälpt till med kablar & högtalare i en Lincoln Town Car Limousine,bytt 4st 6*9” i en Dodge Caliber & dragit dubbla lågnivå & högtalarkablar till dom högtalarna.
Blev över 3 timmars övertid i torsdags,undrar vad dom gör åt det.

Fick tag på en bandare nu,som strömmen glappade på,så jag skruvade isär den & lödade lite på kretskortet,så nu funkar den bra.
Även spelat in 6st blandband.

På onsdag ska jag till tandläkaren för rotfyllning,kommer kosta över 2000:- då.
Plus att jag beställt besiktning på torsdag kl 12:50.
Nervöst som vanligt,men det ska nog gå bra.

Var i Munkedal idag,nästan alla var där,bara Sofia,Emma & Kenneth som inte var där typ.
Johan åkte med mig.
Klas hade Pontiacen & Ewa hade Buicken.

På tisdag är det sagt att jag ska måla containers,soft jobb hoppas jag.

Har skickat in närvarolappen nu,så bara 2 veckor till lön.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar