lördag 17 maj 2014

Veckans retro

R.I.P SweTV (torrent sida)
2014-05-14
Det är med stor sorg i mitt hjärta jag måste meddela att mitt kära barn, SweTV idag tyvärr måste gå i graven. Det har varit tal om nedläggning vid ett flertal tillfällen, nu senast gick vi ut med att det skulle bli nedläggning men efter övertalan från er medlemmar och överläggning inom staff beslutades då att vi skulle fortsätta driva sidan med ny glöd.

Tiden fortsatte gå, inget hände. Tyvärr.

Anledningen till att jag väljer att göra så här är dels på grund utav att det inte finns tid hos oss i Staff och för att sidan idag håller väldigt dålig kvalitet när det gäller säkerhet. Säkerhet för er medlemmar är något jag prioriterar väldigt högt eftersom vi lever i det samhälle som vi har idag.

Jag vill tacka de tidigare ägarna av sidan och samtidigt tacka hela staff för deras arbete, men man får inte glömma alla underbara medlemmar som vi har samlat på oss genom åren.

Med ledsna hälsningar,
Ciso (SysOP)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar