fredag 16 maj 2014

Dagbok

2009 04 Mars [13:42]

Jag fick pengarna & betalade för Mds basarna & till Henke för dvd skivorna.

Var hos tandläkaren igen igår,drog ut en annan dålig visdomstand som bråkade lite.
Sen kom en & hämtade mina dubbletter av Bilsport tidningar,fick bara en hundring för dom,men jag spar lite plats här & slipper ha dom här.

Har rensat ut bilen lite,tog ur basen & baslådan & Mutant steget,har enbart GZ steget till framhögtalarna,funkar bra,märks knappt att man inte har nån djupbas.

Har kanske på gång bandspelare till Mantan,lite retro plus att jag kan använda kassethållaren i bilen.

Silvia ringde förra veckan & ville att jag skulle kolla upp 2 företag,vilket jag har gjort,men har inte blivit klokare för det,hon skulle ringt denna veckan & kollat det,men än så länge har hon inte gjort det.


Nästa tisdag ska jag lämna in ny lapp hos AMS,kanske blir bowling med Henke då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar