måndag 12 maj 2014

Projekt Buggy del 5

För ca: en månad sen,så slutade tripp & km räknaren att räkna..vilket var dumt,eftersom det är det som dom ska göra.
Så ett helt mätarhus fick letas upp & igår hade jag tid för en operation )

 Överdelen på instrumentpanelen fick lossas
 Stod i beskrivningen att man skulle vara på ett rent bord,men hade inget bord stort nog,så det fick bli golvet )
 Lite skillnader mellan mätarhusen var det allt,min var vit medan det jag köpte var gult osv...
 Här är räknarna lösa,min har räknat till 26k mil & den andra 39k mil,därför jag inte ville byta mätarhusen hela.
 Den trasiga delen,en liten kugge på ett litet drev.
 Där sitter den hela från den nya mätaren,flyttade bara över det kuggdrevet till min riktiga mätare.
 Mycket delar blir det..
Wee,det funkar nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar