fredag 9 maj 2014

Dagbok

2009 20 Februari [15:20]

Har fått mina Bilsport tidningar,även fått mitt Opel bälte.
Igår hämtade jag ett paket med 2st Mds 10” basar.
Fick gå akut till tandläkaren i onsdags,en tand som bråkade i flera dagar,tanden hade gett tandköttet & kinden en inflammation,så kinden gör ont hela tiden,svullen & svårt att öppna munnen stort,äter Penicillin i 10 dagar också.

I måndags var det vattenläcka nånstanns,så det fanns inget vatten här,så jag skulle åka till päronen,då var batterierna kassa,så päronen kom & hämtade mig & så köpte vi nytt batteri.

Fått besiktningstid nu,den 20:de April,får se om jag behåller den tiden eller byter ut den.

Jag & Henke beställde dvd filmer i förrgår,dom kom igår,Magnum P.I. Säsong 4 & Pimp my ride best of säsong 3,4,5.
Vet inte varför dom slutade med kompletta säsonger så.

Nu ligger jag back lite,men får pengar på onsdag tror jag.


Annars är det allt bra här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar