söndag 24 februari 2013

Dagbok


2008 15 Maj [07:46]

Igår var bara en halv dag.
Jag blev utvald till datorlärare & fick ansvar för nyckel till rummen idag & kanske nästa vecka.
Fick även byta en propp som hade gått när vi kopplade in projektor & laptop i salen,för att visa AMS sida,sen fick jag hålla i ett studieprov på datorn,med massa frågor,var skoj.
Fick även reda på var postbox nyckeln är,för att se om modemet kommer idag.

På eftermiddagen igår var jag till Munkedal en sväng,gjorde inget,bara slappa & åt mat,sen körde jag Volvon med morsan till Ewa en sväng & snacka lite.

Idag blir det rätt lugnt,Lernia kommer kl 9,för att snacka,sen blir det nog eget arbete,eller lång lunch fram till kl 13,då Proffice kommer,& om dom pratar mer än en timme,så slutar vi sent.

Fast imorgon är jag ledig hela dagen.
Ingen aning vad jag ska hitta på under helgen,jag & Filterpimp har inte några pengar,fast jag har nästan 400:- nu,som bara behöver räcka en vecka nu.
Ska se om den nya bild & ljud tidningen har kommit ut idag,på hemvägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar