söndag 10 februari 2013

Dagbok


2008 11 Maj [08:21]

Full rulle var det igår i Munkedal.
Jag kom först dit runt kl 12,sen kom Kjell & Marianne,så vi pratade lite,senare kom Anne,Sofia & Johan.
Efter det hörde man en V8,då kom en Impala,med Emma,Ewa,Kenneth & hunden Roxy.
Strax efter kom Klas,Jasmine,Simon & Jessica,sen kom Henke.
Gården var full med bilar,även altanen var full med folk.

Mycket mat som vanligt,mycket sittandes & försök till prat,men det var trevligt,morsan var helnöjd med att ha alla med på en gång.

Senare när dom började åka så var jag sist såklart,& jag körde ut till Anne ute på Munkeland,& körde hem Sofia & Johan.

Kom hem efter kl 19 tror jag,så det var en heldag ute.

Idag ska jag åka med Filterpimp till Munkedal & åka med mina päron till Grebbestad & kanske till Lur,till Kjell & Marianne,kanske träffa Leif också.
Och eventuellt till Ewa också, få se vad som händer.
Nu utan projektor så får man vara ute istället,vara mer social med familj & släkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar