tisdag 19 februari 2013

Dagbok


2008 14 Maj [07:16]

Vikarien kom igår,hon var rätt ok,snäll & så,tydligen ska hon vara här halva nästa vecka också.

Vi höll på med yrkesmål igen,vilket jag inte har en aning om,men vi gjorde iallafall en kort lista med vad jag inte ska jobba med & vad jag kan tänka mig jobba med.
Och ifrån den listan ska man komma på vad för yrke som passar in.

Sen fick jag hjälpa till som vanligt med datorerna,undrar hur alla har lärt sig så snabbt,att ropa på mig,även vikarien & kursledarna ibland.
Som tur var handlade det om hjälp med Words,som jag inte kan,men jag gissade mig fram,& att få skrivaren att fungera,skumma Vista.

Nu fick Filterpimp äntligen besked om C-körkort,den 26:de ska han börja,i trollhättan.
Tydligen fulldagar i 8 veckor,helt sanslöst.

Säkert bra tidsfördriv i 8 veckor så det ska matcha in i allas semestertider då dom nog inte vill skicka han på andra söka jobb kurser igen,fast kunde va kul om han kom till kursen.

Nu ska jag snart vakna & gå till kursen & hitta yrkesmål igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar