torsdag 31 december 2020

Gott Nytt År

Ja,här kommer som vanligt en kavalkad av saker som hänt under året,både i bild & i text :)
Jag & K tog en bussresa till Ullared.
Där träffade jag på Ola-Conny )

Fick anställning på Yokk Solar,som solpanelsmontör.

Inför semesterresan fick en ny bil köpas in,en Volkswagon Passat 1.8T
Dagen efter inköpet drog vi iväg med husvagnen )
Ett stopp på vägen var Ryds bilkyrkogård.
Nästa stopp var Öland.
Blev över 120 mil med den nyinköpta bilen.
Veckan efter så köpts jag BSR steg 1 trim :)
Här var jag på besök på Båstnäs bilkyrkogård.
Kollade på Dynamitrally
Ett par veckor senare var det dags för ett till Dynamitrally )
Jag på ett stop på vägen på min årliga Vänern Runt resa )
Tog en tur till Motala bilmuseum.
En Puch Florida -64 köptes in på auktion,samma årsmodell som jag hade för 26 år sen.
 Just denna mopeden köpte jag av första ägaren,det mesta på den är original.
Var sugen på nått annat kul,när jag jobbade i Stockholm,så en Puch Maxi S fick följa med hem )

Brukligt så har jag & K tagit in på hotell över nyår,men i år tog vi det lite tidigare,för att kunna välja bland restaurangerna & kolla mer i butiker.
K på Pinchos,dagen efter hotellnatten )
Min Audi 100 -86 såldes,efter 4 års ägande.


Bring it on 2021

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar