söndag 22 september 2019

Roadtrip del 1

Ett tag sen tog jag & K en tripp med husvagnen igen )
Denna gången något kortare,till Svinesund/Nordby,Nellies Place & Tanums köpcenter
On the road.
On the road (På veien,på Norska)
Ekipaget )
Hade regnat lite )
Framme i Svinesund,vi åt lite mat,Åt en Steakhouse burgare )
Alhgrens bilar,2 för 79:95 plus pant?
Do you love me klubbor,var olika tryck på dom,vågade inte köpa dom )
Inne på TV Boden såg jag den här söta basen )
En försäljaren kunde ge mig 1/3 del i rabatt på ett slutsteg,men jag avböjde det.
Nordby köpcenter.
Nellies Place,ett matställe vid en camping.
Farliga kurvor!



Insidan på resturangen,med en gocart på väggen )
Fin tavla )
Var väldigt fint inne )
Matsedeln
Sa jag att det var fina tavlor )
Gammal radio.
Valde en kebabpizza,den var god )
Såg ingen stålmannen som bytte om där.
En gammal bensinstation.
En sån gammal bensinpump var med oljeblandningen,sån var det när jag körde moped förr i tiden )
Fin tidning ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar