fredag 26 april 2019

Öl och Whiskey mässa och annat dag 1

För ett halvår sen så fick jag i present en biljett till mässan i Göteborg.
Nu hade jag bokat tågbiljett så nu åkte jag till storstan )
Jag på tåg,tänka sig )
Först skulle vi käka,på Hard Rock Café.
Satt under Bruce Springsteens Bon in the Usa plakat )
Så här såg det ut innuti.

Denna beställde jag.
Så såg den ut,var väldigt god )
Vi gick förbi Liseberg,som var stängt nu.
En selfie,såklart blundar jag )
Inne på mässan !








Man fick köpa kuponger,för att få testa dricka whiskey eller öl,dessa testade jag:
Jura 10 år
Var väl okej,kanske ingen favorit så.
Talisker Storm single malt
Var rätt rökig & stark.
Lagunitas Down Low Ale 
God med rätt fruktig.
Jack Daniels Singel barrel 
Var godare (men dyrare) än vanliga jack )
Nomad Outland
Den var riktigt god & len )
Bullied Bourbon 10 år
Var stark,inte så värst god.
Sen lite mat igen,på Vigårda.
Sen gick vi på en bar,jag tog en Smooth cider.



Färgglatt vattenspetakel i Göteborg )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar