torsdag 4 januari 2018

Nyårskvällen

Jag & K skulle fira vårt halvårsjubelium,vilket samträffade med nyår..tänka sig )
Så ett hotell hade bokats,& resan tog sin början )
On the road )
Ett stop på Bloms i Mellerud )
Så här kan man se ut,i klädesbutik i Bergvik utanför Karlstad )
Tråkväder i Karlstad..solen lös med sin frånvaro.
Hotellet )
Rummet )
Gumman <3
Kolla,en tv..var visserligen mr Beans långfilm där..
Jag uppklädd för en utekväll )
Vi kollade runt på nätet på öppna resturanger..
var väldigt ont om dom..att dom hade mage (vits) att ha stängt på nyårsafton..
Vi gick ut i regnet iaf & letade oss fram..hittade några öppna resturanger,men dom hade nyårsmiddagar för 4-500kr..brrrr.
Så kvar var då Subway eller Mcdonalds..hmm..lite väl uppklädd för det kanske?
Sen hittade vi Rock Bar,där dom även hade lite mat,för 300kr,(inklusive öl eller vin)
Gumman mätt & belåten efter kykling med pommes stripes middag )
Snygga tavlor )
Jag )
Blöt stad )
Helhetsbild på gumman )
Jag igen )
Sen började det snöa!
Fin utsikt typ )
Gott nytt år allihopa )
Frukosten )
Massor att välja på )
Inbodd rum )
On the road home..
Vid parkeringen av bilen stod detta paketet vid ett biblotek,nästan oöppnat.
Den fick följa med hem,där på nyårsdagen jag sköt raketerna hemma )

1 kommentar:

  1. Tack för ett underbart halvår. Nu tar vi ett sånt till... ❤❤❤❤

    SvaraRadera