onsdag 19 juli 2017

Ullared

I fredags efter jobbet så skulle jag till K.
Så ett besök på Burger King där jag tog en Steakhouse burgare,den var väldigt god,rekomenderas )
 Nom nom nom.
 On the road.
 Låg bakom en Alfa Romeo Spider -00 ett tag.
 En kyrka..
 En välkomstdrink )
 Hällde i lite mera Bacardi Razz i glaset )
 Fick en present!
Med onda Hello Kitty papper & Opel pärlband )
 Titta,ett snyggt armband )
 Helt vanliga munkar,& min GIGANTISKA hand.
 Lite whiskey på kvällen får man ha )
 En helt vanlig munk (hanske hallon) & lilla jag )
 Mmm,grillade burgare )
 Här startade vi den sakta vägen mot Ullared,klockan 05 på morgonen..
 In i dimman )
 Tihihi <3
 En liten paus på vägen )
 Framme,klockan 20 över 7 typ,dags för en liten macka )
 Ullared!! )
Andra gången i år för mig )
 Jag valde denna vagnen.
Vilket såklart var året då Sean Banan gjorde låten Skaka Rumpa.

 K valde denna vagnen.
Vilket är leverantörens artikelnumret på Rotfruktschips på mitt riktiga jobb..tänka sig )
 Här var vinnarna på Årets bästsäljare.
 En helt vanlig kam )
 Vinylskivor fanns det många av,i olika priser.
 Lite fika behövs efter ett antal timmar ;)

Vi hade bokat bord på Mandys Diner klockan 12,så var lite tidspress att bli färdiga )
(ja,ni som kan räkna så var vi på Ullared från halv 8 typ till halv 12 typ..)
 Titta så glad man kan vara när man väntar på mat på en fin resturang )
<3


En Cadillac burgare )
 Jag,med nya solglasögon )

 On the road..
 Nån var tröttis :)
 Ett kort stopp på Lidl.
 Fattas ett H till i mitten tror jag ;)
 En kaffedrink behövdes på kvällen för att varva ner )
On the road again,på vägen till jobbet klockan halv 6 på måndag morgon.

Så vad blev köpt för alla pengarna )
Här är litet urval.
 Kalle Anka pocket )
 AA uppladdningsbara batterier,bägge kostade 50kr,GP var på 1300mah & Smartline var på 2500mah..få se vilka som är bäst )
 Dr Pete sodastream smak )
 Min egen fidget spinner
 You spin me around..
En liten radiostyrd bil )
Kolla så bra jag kör )
 På Jula köpte jag denna saken,ett nätgaller skydd,tänkte modda så det skyddar ansiktet när man slipar saker.
 En däck kompressor att ha i bilen.
 På Lidl fick jag köpt nya skor.
 En batteritestare för bilar,för batteri & för att se om generatorn laddar som den ska.
 Kong Strong energidryck )
 Batman t-shirt )
Homer Simpsons t-shirt )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar