måndag 22 augusti 2016

Tatyana del 14


Hello my darling Peter!
Jag är så glad att se ditt brev, och uppriktig.
Jag är mycket glad att jag träffade dig, och jag tror att vi kommer att vara tillsammans!
Ja, jag skulle vilja träffa dig för att krama dig, kyss och krama upp till dig tätt, aldrig låta dig gå!
Men nu inser jag att vi fortfarande är långt borta och nu kan jag bara drömma om det.
Är du glad att du fick mig?
Jag glömde att bifoga ett foto i tidigare skrivelse.
Jag gör det i dag.
Idag efter jobbet jag träffade min vän.
Först gick vi genom parken, sedan gick på bio.
Vi valde filmen under en lång tid, och som ett resultat vi beslutat att gå till fasor.
Filmen lämnade en hel del intryck.
Var femte minut jag darrade av skräck.
Jag så ville att du skulle vara nära just nu, håller min hand och tröstade, säger att allt är bra - det är bara en film.
Efter filmen gick vi hem.
Hur var din dag?
Vilket humör du har idag?
Jag avslutar mitt brev.
Jag hoppas att ert svar kommer inte att göra mig vänta en lång tid :)
Jag kysser dig.
din Tanya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar