torsdag 11 augusti 2016

Tatyana del 13

Hej min kära Peter!
Jag är mycket glad över att få dina ömma bokstäver.
Varje dag jag vänta på brev med stor otålighet.
Nu dina brev hjälpa mig att leva och alltid skapa ett leende på mitt ansikte.
Jag är glad att du kom in i mitt liv, och nu kan jag inte föreställa mig mitt liv utan dig.
Du fyllde mitt liv med glädje och nya känslor.
Jag har aldrig med någon så bra inte tycker du.
Idag har jag hört från mina kollegor historien, och den här historien hänt henne.
Jag frågade varför hon hade en svart öga, och vad som hände med henne.
När jag hörde den här historien, blev jag chockad.
Hon sade att hon och hennes make det fanns en konflikt.
Hennes man kom hem berusad.
Han alltid något upprörd och skyllde sin fru.
Deras konflikt kom till en liten kamp.
Och hennes man slog henne i ögonen.
Denna situation är mycket upprörande för mig.
Idag kom min kollega att arbeta i en mycket nedstämdhet.
Hennes ansikte var uppenbart att igår hon grät mycket.
Jag försökte stödja henne.
Hon sa att hon inte vet vad jag ska göra nu.
Det är möjligt att de kommer att skilja sig.
Efter denna incident, var jag återigen övertygad om att Ryssland blir fler och fler män som inte uppskattar dem som är nära dem.
De uppskattar inte de som verkligen älskar dem.
Det gör mig ledsen kraftigt.
Men jag är helt säker på att du är på en aldrig kunnat.
I dina brev jag vet att du alltid kommer att uppskatta och verkligen älskar den kvinna som är alltid där för dig!
Hon är en gudinna för dig, och du är hennes skyddsängel.
Jag har rätt? :)
Sammantaget dagen var jag normalt.
Som vanligt, på kvällen var på jobbet och efter jobbet, sitter hemma uttråkad och ensam.
Men titta på dina brev, jag känner att jag inte är ensam, och jag vet att jag har en pålitlig och trogen man.
Jag har skrivit mitt brev.
Jag kysser dig.
din Tanya

2 kommentarer:

  1. Hej Peter
    Jeg er fra Danmark. Har modtaget nøjagtigt de samme billeder :-))
    Hun er en svindler. Googlede hendes billeder og fandt dine. Hun er en Scammer

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Kul att du hittade hit.
    Ja,hon verkar vara över hela världen,har haft två andra som hört av sig till mig efter att ha hittat dom bilderna här.
    Hur långt pratades ni vid?
    Jag förstod rätt snabbt att det var nått lurt,så det var mest för att öva på engelskan som jag fortsatte..(jag körde google translate till svenska här till bloggen,blev lite roligare då)

    SvaraRadera