måndag 29 augusti 2016

Nya leksaker

Jag hörde lite mumlande & rasslande utanför..
 Bilarna samlades ihop i en klump..
 Röda bilar i ett gäng & silvriga lite tufft ståendes utanför )
 Allihop (iaf som bor här) på bild <3
 Men vad skådar mitt öga..en Dhl lastbil backande hela vägen upp.. 
 Var lite blött i gräset när han backade dit.
 Han ställde av 2 pallar som var stapplande på varandra....den tyngsta (ca 200 kg) överst..hur tänkte dom där?
Tycker ni det lutar?,det gjorde det också! )
 Efter lite mankimang & knuffande,i regnet (såklart) så fick vi in paketen på rätt ställe dom skulle vara )
Det är således en däckmaskin längst bort i bild,& balanseringsmaskin där till höger )
Jag modifierade en lysrörsarmatur som jag hade i köket förrut,& så hade jag kvar det gamla lysröret,så det fick sitta i taket så man har lite mera ljus där inne )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar