torsdag 16 juni 2016

Tatyana del 9

Hej min kära Peter!
Hur mår du?
Varje dag inser jag att jag gillar dig mer och mer.
Jag förstår att jag var attraherad av dig hela starkare.
Jag gillar dig, jag gillar att kommunicera med dig.
Med dig känner jag till mods, som om jag hade känt dig under en lång tid.
Kanske är det på grund av det faktum att vi är gjorda för varandra.
Vad tror du?
Varför inte skriva ett telefonnummer?
Jag skulle väldigt gärna vilja höra din röst!
Idag, mina vänner och jag gick till ishallen.
Folk gillar att åka dit för att åka skridskor och andas frisk luft.
Vid första jag inte vill gå, men mina vänner insisterade på att jag går med dem.
Det är nödvändigt ibland för att koppla av och ordna en kul.
Kan du rida på skridskor?
Mina vänner sa att efter mötet med dig, jag förändrats en hel del.
Jag hade ett leende på läpparna.
Och jag märkte också detta med dig, blev jag gladare.
Jag hade en känsla av liv.
Jag vill tacka dig för vad du gör mitt liv ljusare.
När jag återvände hem, kokta jag middag.
Jag dined ensam.
Jag saknade en älskad som kunde uppskatta mina kunskaper om matlagning.
Jag vill laga honom frukost, lunch och middag.
Jag vill ha en enkel, men mycket stark kärlek.
Jag vill att han ska väcka mig på morgonen kyssar, hon bar mig kaffe, frukost på sängen.
Jag vill väldigt gärna här personen var du.
Varje dag, jag gillar dig mer och mer.
Nu kan jag inte föreställa mig mitt liv utan dig.
Du är en god, snäll, omtänksam.
Jag är så glad att du kom in i mitt liv.
Jag hoppas att snart mina drömmar.
Skulle du tycka om det?
Vad har du gjort idag?
Idag avslutar jag mitt brev.
Jag ser fram emot ditt svar.
din Tanya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar