tisdag 28 juni 2016

Tatyana del 10

Hej mitt milda Peter!
Jag väntade på ditt brev med stor otålighet, och jag är mycket glad att läsa den!
När jag läser ditt brev, börjar mitt hjärta att slå snabbare.
Jag får så spännande.
Jag är en social tjej och jag är glad när den andra personen fram och tillbaka i konversationen.
Jag kan lyssna och sympatiserar.
För mig är det viktigaste att en nära anhörig var nära mig.
Jag tror att du och jag kommer att skapa en långsiktig relation.
Jag väntar på den dag då vi kommer att vara tillsammans, och när jag är i dina armar.
Jag tänker på dig varje dag.
Penza tid är två timmar före Sverige.
Vanligtvis skriver jag brev på kvällen efter jobbet.
Men dagen, och jag kan skriva innan :)
Jag har inte mobilt internet, så jag använder inte whatsapp.
Jag vill höra din röst!
Du vill inte det? :(
Varför skriver du inte ditt telefonnummer?
Min kära Peter, idag har jag gjort en sallad och det kallas "Olivier".
Vet du något om denna sallad?
Olivier - är detta den vanligaste semester skålen på nyår bord.
När jag först provat det, jag gillade det, och jag frågade min mor att lära mig att laga mat.
Sedan dess har ofta laga I och försöka förbättra sina färdigheter i matlagning.
Sallad "Olivier" jag till potatis, lök, morötter, ägg, gurka, gröna ärtor, korv eller kött.
Allt detta majonnäs.
Alltid visar sig mycket välsmakande!
Och du kommer att se själv i detta, för när vi är tillsammans, jag ska laga en måltid.
Jag är säker på att du kommer att gilla min skicklighet i matlagning.
Jag väntar på den dag då vi kommer att vara tillsammans när jag kan krama dig, vara med dig nästa.
Och då kommer jag vara glad verkligen!
Peter, du är ljuset i mitt fönster!
Tack vare dig, var mitt liv fyllt med ljusa färger.
Vilket humör du har idag?
Nu avslutar jag mitt brev.
Jag väntar på ditt svar!
Din darling Tanya!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar