söndag 17 januari 2016

Cd...

Japp,några fler har kommit hit,väntar dock på 2 till,tar dom sen när dom kommer )
 Thunderdome nr 33
 Sista som saknades i nummer serien!
 Lite dyr,kostade 455:-...
 Thunderdome 96 Dance Or Die! special compilation 1996
 Live inspelning.
 Kostade 140kr bara )
 Thunderdome 97 special compilation 1997

 Kostade 56:- bara! :)
 Thunderdome Live,recorded at Mystery Land 4th of July 1998 special compilation 1998

 Kostade bara 70:- :)
 Thunderdeome Megamix of volume 1-5 ,Mixed By Human Resource and Dj Reyes special compilation 1994

 Kostade bara 42:- .. som hittat juh )
 Thunderdome School Edition 
Singel 1998
Kostade 140:-

(Kul historia,när jag gick i högstadiet,blev jag bekant med en som hette Tobias,men kallades för Stina(?) som gillade samma musik,så vi beställde t-shirts från Thunderdome shoppen,& då fick vi School Edition tror jag gratis,men eftersom det var Stina som beställde & lade ut pengarna,så fick han skivan & jag fick en bränd kopia..nu har jag en egen riktig skiva :P )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar