onsdag 28 oktober 2015

cd.......

Fick köpt mig lite nya cd skivor från discogs igen.
Denna gången från en säljare i Italien )
Jag skickade över pengarna direkt när jag hade köpt skivorna.
Då fick jag tillbaka som meddelande:
"wow, too much fast my friend with payment, i'm not used !"
Italienare & deras engelska )
Så jag skrev tillbaka & skojade lite med att han kanske kunde skicka med nått kul gratis,som bonus för snabb betalning då )
Och det gjorde han! :)

Dessa var vad jag köpte:
 Hardcore Heroes Vol 1
 (kostade 17kr)
 Hardcore For Life vol 06
 (kostade 34kr)
 Project Hardcore NL
 Både dvd & cd skiva
 (kostade 85kr)
 3xhard3r
 (kostade 42kr)
 Thunderdome vol 34

 (kostade 170kr)
 Thunderdome The Golden Series
Special Compilation 2014

 (kostade 170kr)

Dessa var freebies :)
 Nitrogenetics - Train Of Thought
 (värde 141kr)
 Hellsystem - Devil Face

 (värde 112kr)
 Hard Arena vol 01
 (värde 23kr)
 I Am Hardcore vol 01
(värde 262kr)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar