fredag 13 mars 2015

The story del 7

Kom,sa hon lite hest,& drog med mig in i sovrummet,där hon lite bryskt kastade mig ner på sängen..självklart hade jag haft kraft att stå kvar om jag ville..men gjorde henne till viljes där :P.

En dimmig röd lampa tändes på väggen,för lite mysbelysning..
Hon började röra sig mer & mer,medan hon tog av sig sakta..medan allt jag kunde göra var att titta på & njuta av varje millisekund..himmelen var nära tänkte jag,& hon var nog min ängel.
Alltför sakta,i min enkla mening,åkte hennes kläder av..en efter en...tills hon bara stod där & rörde sig i bara underkläderna..små svarta trosor & svart spetsbh..
Hon dansade mot sängen där jag låg hänförd av denna underbara föreställningen & kunde knappt röra mig..
Precis när hon satte sitt knä i sängen för att krypa till min längtande famn..så hördes rösten " hallå herrn?"

Eh va, tänkte jag.& öppnade ögonen..jag var inte i nån säng,rummet var borta..jag halvlåg på ett bord på sibylla restaurangen..& den blonda tjejjen som var en främling sa lite hårt med bestämt.."vi stänger nu,här kan du inte sova".
Jag gick förbryllat ut i kylan,vände mig om & såg Hon låsa till Sibylla..fan sa jag till mig själv..jäkla dröm...

The end

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar