fredag 6 mars 2015

The story del 6

Vi dansade & rörde oss tätare & tätare mot varande,med våra blickar fastsvetsade mot varandras..kunde inte titta bort om så det gällde mitt liv..jag var helsåld när jag drunknade i hennes ljusblåa ögon..som bottenlösa sjöar..
Med händerna ihopflätade kändes det som gnistor,gåshud uppenbarade sig direkt..
Helt plötsligt stannade vi,(musiken fortsatte som vanligt) & gick ett steg mot varandra,kändes som en evighet,sen hände det underbara..våra ansikten kom närmare & närmare..inget sades..inget behövdes sägas..allt sades med våra kroppsspråk..våra läppar möttes i den häftigaste kyssen jag någonsin har fått..
Kändes som luften gick ur mig samtidigt som jag lyftes från golvet & var svävande..inte fysikt utan bara i mitt sinne..

Kyssarna blev hetare & hetare,fingrarna släpptes från varandra & hamnade på den andras kroppar..hon var smal & vältränad..antar att det var promenaderna till & från jobbet som gjorde det..
Hennes fina fingrar dök upp under min tshirt upp på min mage & bröst,där hon höll dom med handflatorna platt,ungefär samma som man känner av ytan när man har spacklat för att känna ojämnheter..kanske kass jämnförelse..men vet inget mera..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar