tisdag 10 mars 2015

Dagbok

2009 24 November [05:00]

Mötet med Ewa Sund gick väl bra, hon ville bara gå igenom vissa saker.
Sen kom min handläggare från AF till jobbet & så hade vi ett möte, & det blev så att jag blev anställd där, den första januari, woohoo.

Jag var en dag uppe på Abba & klistrade etiketter på Kalles kaviar tubar.

I lördags när jag ”fyllde” år så tog jag en biltur, startade halv 9 på morgonen, stannade till i Säffle för att äta på donken, fortsatte till Karlstad & handlade på Coop, fortsatte upp till Vansbro & tankade, då hade jag kört nästan 40 mil & jag fick i lite över 20 liter, så den hade dragit 0.57l/m, vilket är helt okej.
Sen vände jag & körde ner samma väg till Karlstad & Kristinehamn & ner runt Vänern till Mariestad & Lidköping & sen hem, nästan exakt 40 mil hem & klockan var 19:00 när jag kom hem.

Igår fick jag hoppa in & köra städmaskinen på Artic Paper, lite tillfälligt medan dom ska hitta någon ny som kör.

Har målat 3 lager på kortväggen & 2 lager på långväggen, det är trångt här inne nu, dom flesta möblerna är i mitten av rummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar