söndag 23 november 2014

Roadtrip

Japp,det var dags för den årliga Vänern Runt trippen :)
 Trotjänaren Buggyn fick vara färdfordonet detta året
 2 plus ute,& klockan är nästan nio.
 Molnigt & regnet hänger i luften
 Karavan..
 Svårt att se,men lastbilen har Ior lackad på sig.
 Vatten
 En kyrka.
 Vägen..
 Sedvanliga stoppet....
 ..på Mcdonalds i Säffle.
Maten tog 15 minuter på att bli färdig..verkar som alla som bor i det området är lite sega i kolan..
 On the road again..
 Köpcentret i Karlstad.
 Nya godingar..Sweden Rock whisky..
 ....även Hammerfall finns som whisky..
 On the road..
 På nedsidan av Vänern,se, enligt gpsen stämmer det )
 Vänern
 Mera vänern
*Sjunger* Jag gasade på och flinade åt dom, som blev rätt sneda när jag körde om,
Men plötsligt hörde jag ett jävla liv, det var nån tokig bonnafaan som körde förbi,
En Volvo, Volvo, en gammal risig Volvo, körde om min fina Buggy,
Volvo, Volvo, en skitig jävla Volvo,
Jag höll på att svimma, en Volvo körde om en Buggy.
 En kyrka
 En kyrka till
 Låg bakom en lastbil med vad jag tror var 2st Tesla bilar. (elbilar)
 En kyrka..
 Solen försöker komma fram
 Långt där borta..en kyrka..
 Flygplan på en pinne.
My biggest fan..


Sen var jag hemma, strax innan klockan 16..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar