tisdag 11 februari 2014

Dagbok

2008 22 December [13:53]

Har sågat ut bafflarna till dörrarna 2 gånger,då den behövde vara tjockare än vad jag först trodde,med figursågning i bandsågen,efter högtalargallren.
Har målat den med färg jag köpte på ÖB.
Och nu i helgen monterade jag allt,blev skitbra,& låter grymt bra,är helnöjd.

Köpt en framskärm till Puchen,lite bättre skick än den jag har.

Igår köpte jag en vertygsväska att ha mina vertyg i,ganska smidigt.

Nu är det 2 dagar till doppardagen,dvs julafton,vi ska vara hos Ewa iår.
Kanske blir lite skoj,även om jag skulle vilja vara nånnannanstanns & med nån annan,men men,får ta det efter.

Såg på den nya Getaway In Stockholm 9 igår,var rätt ok,2st Porsche GT3:or körde väldigt snabbt.
Man fick allt lite gåshud & adrenalinkick.

Var ute & cyklade häromdagen,blev 1.5 mil,tog en timma,låter inte mycket,men det var på blöt grusväg & uppförsbacke.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar