söndag 2 februari 2014

Dagbok

2008 11 December [18:21]

Har fått mina nya frontar till bilen,så feta,inte nog med 20oz magnet,utan det är gummiskydd på dom,så stora,testade i Phoenix Gold högtalarhålen i dörrarna men icke sa nicke,om fick inte plats där.
Har sågat ut nya distanser,sågade hålen idag,i köket,ho ho ho,vad sågspån det blev bredvid papperskorgen där jag sågade.
Men men,lite dammsugning senare var allt tiptopp igen,& distanserna passade perfekt.

Var i Munkedal i måndags & sågade till nya bafflar till datorhögtalarna,& satte dit Phoenix Gold 6.5” högtalarna där,låter grymt bra,en liten hög baspuckel dock.

Ska ta isär dörrarna på bilen snart,om det bara kunde vara lite varmare så.

Igår fick jag min närvarolapp påskriven på AMS nya ställe,skickade iväg den sen också.


Spelade även 2 bowling serier,fast det var datorstrul,så man kunde inte se poängen på tv skärmarna,så man fick skriva upp & räkna själv,men det gick väl sådär ändå,2 strikar & 5 spärrar totalt,men var väl typ nästan ett år sen jag spelade sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar