söndag 29 december 2013

Roadtrip

Igår tog jag & M tog en liten tur till Svinesund (med vägen genom Norge en bit) & sen till Nordby köpcenter )
 Pilen pekar till ett rum där alla kan dansa som Michael Jackson?
 Förstår inte varför alla tittade när jag skuttade fram till dom här bilarna??
Rea på en snell hest..den fick inte plats i bilen,därför blev det inget köp..

Så vad blev köpt då?
Detta är bara lite av dom 4 påsarna jag fick med mig hem:  )

 På Tvboden firade dom 30 år,& hade 30% rabatt på allt i butiken )
 Så jag fick köpt mig ett distributionsblock ,3x 33mm2 in & 4x16mm2 ut..kan va bra att ha,i kommande (extrema) bygge ;)
 Ett par Underground FU 4" koaxialer kom med också..kanske hamnar i instrumentpanelen..eller inte..vem vet )
 Små & smidiga.
 Lösgodis..1.3kg :P
 1kg M&M )
En hink med BonBon godis )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar