onsdag 25 december 2013

Dagbok

2008 29 Oktober [14:29]

Var på möte igår med psykologen igen.
Hon gick igenom lite saker,var väldigt fattigt möte,tycker jag,var inte mycket nytt jag fick ut där.

Nästa möte den 17de November tror jag är sista mötet med henne,då skulle jag bara läsa igenom en sammanställning av mig som ska ges till min nya handläggare.

Fick pengar i måndags,fick 4500:- kvar,är nog rekord,men känns bra att ha en liten buffert så.

Inatt hade det varit 1 minus,spräckt första nollan denna vinter,så nu borde dom flesta få panik med vinterdäcken,även om det ingen snö är än,men halt kan det vara ändå.

Bilen går bra förutom vissa småsaker,såsom elfel till torkarna,så dom inte går att stänga av.
Och att jag har ingen instrumenbelysning,lite jobbigt i mörkret.
Jag får sätta dit nån lampa,men den får inte lysa för starkt,då lyser den upp hela kupén & man blir bländad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar