söndag 7 april 2013

Dagbok


2008 01 Juni [21:20]

Söndag,vilodag,typ enda dagen på flera veckor jag inte varit upptagen eller haft planer på.
Lite tråkig dag,satt lite vid datorn,vann en auktion på ett par diskanter för 12:- plus frakt.
Sett många Overhaulin avsnitt,blev så påverkad att jag gickut & tog lite snabbvax över bilen,det gjorde jag igår med,men då var den i solen,vilket inte är så bra,så en omgång idag skadar inte.

Sen låg jag i solen i 2 timmar,försökte bli brun på ryggen,vet inte om jag blev det,då det var sent på eftermiddagen.
Men riktigt varmt var det iallafall,svettades mycket på huvudet,vilket borde vara bra tecken att solen kan bita på ryggen.
Skönt var det,go värme.

Imorgon ska Metall komma & snacka på kursen,hoppas på mer uppgifter,annars vet jag inte vad jag ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar